Motto

Life begins at the end of your comfort zone

torsdag 20. oktober 2016

Tilbake til blogg!

Det er sikkert mange som tenker at nå har Tonje lagt ned bloggen sin for godt..?!? Men neida, den skal igjen gjenoppstå.
Helt ærlig så begynner jeg å bli så lei facebook og andre medier som florerer av useriøse folk, syting og klaging fra ende til annen. Jeg har sågar gått så langt at jeg har slettet mange av disse som sprer negativitet!
Når det er sagt, så er det mange mange herlige facebook`ere der ute som beriker min hverdag og gir meg masse positiv feedback og energi! Dere vet hvem dere er!❤️

Min "nye-oppståtte" blogg vil fortsatt preges av hund og hest og generelt mitt engasjement med dyr. Hesten skal heller ikke bli glemt i dette redningshundhjemmet. Fox the horsi er årsaken til at kroppen min holder seg i vigør og hundene holdes i god form med bakkeløp og lange turer.
Må jo ikke glemme at vi også har en katt i dette huset; ikke hvem som helst heller: RAPTUS-PUS, eller bare "Pusen", familiens sorte får, gatas skrekk, en stapeis og en særpump uten sidestykke, men gu... så glad vi er i ham...eller kanskje ikke i går kveld, da han tisset på noen nyvaskede jakker nede på vaskerommet fordi jeg nektet å ,slippe han ut om natt! Han har tissekasse inne, men det var akkurat som han skulle hevne seg på meg, den luringen!
I samme slengen kommer Brago the rotti opp i stua med noe godt gjemt i munnen (Frode så at det var noe der...). Jo takk! Da spyttet han ut en MUS på gulvteppet, som kattekreket hadde dratt inn og ned på vaskerommet. Æsj! Jeg har ikke museskrekk (syns faktisk de er søte), men jeg vil ikke ha de inn i stua mi.

Litt om dyra; ellers sitter jeg med hodet i studier for tiden, og innimellom leker meg med tanken om en fremtid med egen klinikk og kanskje noen hjemmelagede halsbånd/leiebånd for salg... Det er drømmer som er fullt ut realistiske, men det krever tid og disiplin. Jeg er motivert nå! Så får vi bare håpe at jeg klarer å holde trykket oppe.

Jeg kommer sikkert til å ergre noen med noen ærlige strofer her inne også, men husk at i utgangspunktet er jeg ikke ute etter verken å såre folk eller henge dem ut fordi de har andre ytringer enn meg/oss, men hvis noen oppfører seg ufint, kommer med falske anklager (uten beviselig grunnlag) eller bare driver med "jeg trodde at.."jeg har hørt at..."vedkommende påstår at..." JA, da smeller det fra meg! Men ikke før... ;) Selv nordlendinger kan være tålmodige sjeler, og ikke alle er like (Gudskjelov). 😇

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar