Motto

Life begins at the end of your comfort zone

onsdag 24. september 2008

TUSEN TUSEN TAKK ALLE SAMMEN!!!!

FOR NOEN DAGER dette har vært......
Det er fortsatt enormt mange inntrykk og tanker som florerer "i toppen" og hjernecellene går nok på overtid snart, og hele tiden driver jeg med bearbeiding av tanker og følelser. Tror det vil ta litt tid før alt har "falt på plass"...
Men, jeg må bare få takke alle sammen der ute i det ganske land for alle gratulasjoner og alle fine ord om oss. Tusen, tusen takk:)) Jeg skulle gjerne sendt sms eller ringt dere tilbake, men da må noen sponse meg en gratis telefonlinje... Flere av dere har sagt at dere har feldt en tåre eller to undervegs, men når jeg leste alle hilsnene på bloggen, så ble jeg helt himmelfallen!! Jeg er helt målløs.... Jeg har fått flere hundre sms`er, meldinger på Facebook, meldinger her i bloggen, telefoner, mailer...og fra mange folk jeg ikke kjenner en gang, fra helt ukjente:) Det er imponerende. Jeg bukker dypt i takknemlighet!
I går var vi nede hos jentas familie, og lille Mia fikk hilse på Chanko. Som flere sikkert så, ble det et ganske følelsesladdet møte, og det var godt å se Mia med en helt annen glød i ansiktet enn da jeg så henne første gang. Blikket var heller ikke stivt og ansiktet mimikkløst... nå smilte hun og sprang og var i full vigør! Rart å tenke på at det lille sjarmtrollet der, var den stakkars nydelige jenta vi fant i fjellet for 2 dager siden!! Uff, jeg får frysninger når jeg tenker på tidsfaktoren her... en time til, så tør jeg ikke tenke på et mulig utfall...
Det var i hvert fall godt å treffe treffe dem igjen, og det under litt mer avslappende forhold. Vi fikk kaffe og smørbrød og snakket mye om hendelsen, og om Mia, og vi fortalte litt om det frivillige. Og foreldrene sa flere ganger at dem er svært imponert over det redningsapparatet og alle ressurser som finns der ute, og ikke minst alle som gjør dette frivillig og har det som en hobby. Moro med slike tilbakemeldinger, og det gjør at vi bare har lyst til å stå på videre!
Nå skal jeg til tannlegen, så er det dags for litt pakking før jeg reiser på ruinkurset. Da blir det nok litt "bloggtørke" her ei stund, er jeg redd.
Takk igjen, kjære familie, venner, alle NRH`ere, kolleger, kjente og ukjente, for alle hyggelige tilbakemeldinger!
PS! Litt moro, men bildet er skannet fra Se og Hør:) Bilde er litt lite, men jeg har dessverre ikke tid å gjøre noe med det nå..

1 kommentar:

  1. Have heard about your great success finding that little girl who was missed. Great work - you could be very proud about that :-)

    Greetings from Germany :-)

    Christina & Hovis

    SvarSlett