Motto

Life begins at the end of your comfort zone

søndag 14. september 2008

Grillfest og forlovelse!

Skal si jeg ble litt tatt på senga i går, da Frode under grillfesten skulle holde tale... (det må jo sies at ikke alltid jeg følger like godt med når han tar til ordet for det skjer jo relativt ofte;).. så begynner han å henvende seg mot meg og snakker om hvordan vi traff hverandre og hvor lenge vi har vært sammen...bla, bla, bla...DA begynte jeg å ane ugler i mosen!! Frode spurte om jeg ville forlove meg med han!! Foran x antall av lagets medlemmer!! Juhuuuu, selv om jeg ikke fins romantisk av meg og aldri har drømt om å stå hvit brud, så sa jeg jo JA!! Herregud, jeg er mer skremt nå, enn jeg var da:)) Men det går seg vel til?? Livet vårt endres jo ikke fordi man er forlovet eller gift for den saks skyld.
I dag har vi bare sløvet hele dagen, vært på Natten en tur og besøkt Reidun og Didrik på deres nye hytte der. Og mottatt mange gratulasjoner både på facebook, sms, telefoner, e-post etc. Kjempehyggelig, takk alle sammen!
Bør vel legge ved noen bilder fra kvelden. Bildene er tatt av Terje Olsen, lagets proffe amatørfotograf! Takk, Terje, for bildene;)
Nå venter en litt sen middag på oss, så er det litt boblebad og så tenker jeg Ole Lukkøye melder sin ankomst. Litt trøtt, ja, etter en kjempekoselig grillfest hos Solveig og Thomas! Zzzzzzz............

5 kommentarer:

  1. Gratulere igjen, takk for foto komentaren. Terje

    SvarSlett
  2. For en helg! Ikke bare gjør du funn, men det som nyforlovet! Det sa du ikke noe om i går - men da var det vel den lille jenta som var i fokus for oss alle. Gratulerer igjen med funn, gratulerer som nyforlovet! Stor klem fra Sidsel og Terje med gutta

    SvarSlett
  3. Tusen takk til dere også! Dere er så utrolig søte;)) Noen mennesker blir man bare så glade i, og det gjelder spesielt dere, Sidsel og Terje. Klem fra meg.

    SvarSlett
  4. 4 x Gratulerer!!!!
    1 til Tonje for funn
    1 til Chanko også for funn
    1 til Tonje og Frode for forlovelse
    1 til NRH Numedal og midtre Hallingdal Lag som har vært med på alt!!!
    mvh Inger

    SvarSlett