Motto

Life begins at the end of your comfort zone

tirsdag 10. august 2010

BLOGGTØRKE!! NY HJEMMESIDE!

Yes! Da er det en EVIGHET siden jeg var innom her sist, dessverre! Det blir så mange timer bak PC`n at jeg rett og slett må prioritere... Litt synd for blogg er jo riktig gøy for dem som både har tid og er flink å skrive.
Men litt stolt er jeg dog, for jeg har laget en enklere hjemmeside for Frode og meg (privat), som jeg håper dere vil besøke. God fornøyelse og gi gjerne tilbakemeldinger!
Sommeren har vært stille for min del, lang ferie i et vær som har vært utrolig ustabilt. Syns ikke jeg har gjort annet enn å løpe inn og ut for å redde diverse klestørk og puter. I slutten av juni var vi en uke i Danmark. Det var en strålende tur, hvor vi blant annet var på World Dog Show i Herning med Myer, som der fikk "Excellent". Lillegutt Mozart var på Flå hos min gode venninne Iren, da han ennå ikke er ferdig med Rabiesvaksinen. Noen dager etter Hallingmarken reiste jeg til Spania for å være sammen med mamma og Per. Reiste hjem sammen med dem etter en uke. Deilig tur og veldig varmt, men hva gjør vel det så lenge en kan bade i sjøen i 28 grader.
Siste status vedrørende dyrene er som så: Mozart har haltet i 1 måned nå. Har vært til røntgen, men de fant ikke noe i denne omgang. Fikk Metacam til og beskjed om å holde ham i ro i ytterligere 14 dager. Og fakta er at han er ikke mye bedre.. stakkars lille klumpen! To valpeshow har vi måttet si fra oss pga dette, så det har nå vært litt kjedelig.
Chanko har tatt mange prøver og de lærde har diskutert litt fram og tilbake... Etter siste blodprøven ble dem vel mer sikre på at det sannsynligvis er Hypothyreose han har. Så nå skal han gå på Levaxin i 6 uker før ny prøve skal tas. Så får vi se da... hvordan Gullet til mor får det etter hvert.
Myer har våteksem. Har barbert, vasket, tørket og desinfisert "merket" som best jeg kunne i 1 uke nå, men måtte ringe veterinæren i går. Var og hentet en resept i dag til over 500 kroner, så de koster nå noen kroner disse "barna" våre. Men hva gjør man ikke for sine kjære venner!
Denne uke er Bambou hos oss, da Iren og Tico er på hovedkurs i Nord-Norge. Fire hunder og èn katt er da ingen ting... Pytt, pytt!
Som sagt ta gjerne en tittt innom vår egen hjemmeside: http://www.redningshunden.net/
//Tonje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar