Motto

Life begins at the end of your comfort zone

mandag 9. januar 2012

Å leve i en boble...

Slik føles det i hvert fall det siste halve året.... Livet uten gode gamle Chanko har vært hardt, og selvfølgelig fordi savnet fortsatt er stort! Det går ikke en eneste dag uten at tankene vandrer til ham.
Likevel er det litt enklere nå, da jeg kanskje mer har forsonet meg med tanken på at han er og blir borte... Nå klarer jeg mer å tenke at livet går videre, selv om Chanko ikke er med oss her på jorda. I hjertet mitt vil det alltid være en stor plass som er dedikert min gode hund.

Så til noe helt annet... i og med at jeg har levd som i en boble, så har også min trang til blogging vært svært begrenset, eller snarere helt fraværende! Min gamle blogg bar veldig preg av et liv med Chanko, og bildene av Mozart er fra hans valpetid, og fakta er jo at Mozart runder snart 2 år!
Nå er bloggen endret litt og jeg føler meg nok mer klar for mer oppdatering nå utover...
Siden sist har vi både feriert nordpå (august), godkjent Myer (oktober) og feiret jul og nytt år. Jula ble tilbragt i Stabekk hos mamma og Per, mens nyttårsaften ble feiret til fjells hos Nina (Frodes søster) med familie. Det var en flott feiring sammen med hele Frodes familie, totalt 15 personer og 4 hunder samlet. Kjempekoselig!
I skrivende stund er jula på god vei ut av huset, og helt ærlig - det er deilig! Men samtidig litt tomt uten alle nissene til far...
Legger ved bilde av kaka til Gift. Han fylte 10 år 1.desember.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar