Motto

Life begins at the end of your comfort zone

søndag 3. oktober 2010

HURRA FOR FRODE OG MYER!!

Gratulerer så mye til Frode og Myer, som i fire dager har deltatt på hovedkurs ruin i Norske Redningshunder og besått klasse B ruin! Mor er kjempestolt over det dere har fått til. Dere klarte det til tross for at Myer aldri før har trent i steinurer, plankehauger store som hus, dekkhauger, svære bygninger etc... Fantastisk!
Mor, Chanko, Mozart og Pusen har vært alene siden onsdag. Mozart har vært med meg på jobb hele uka, og blitt luftet i lunsjen. Det har gått utrolig fint! Var litt spent når jeg skulle låne mammas lille Audi A3 som jeg ikke får et bur i... om han ville ligge pent og rolig baki. Ingen grunn til bekymringer. Han har vært en engel på fire bein;) Virker nesten som han forstår at han må ta det litt ekstra pent... sukk.
Og så må jeg vedgå en ting. Jeg har alltid hatet "snelledyr". Hva er det? Jo, hunder i flexiline. Når jeg ser brukshundraser blir luftet i flexiline, så får jeg frysninger på ryggen... Men hva gjør jeg? Mandag ettermiddag kjøpte jeg en FLEXILINE på Bekkestua!! Hallo liksom! Litt selvmotsigende, kanskje??! Selv om jeg kjøpte den for å bruke på Mozart nå i hans rekovalesensperiode, så brukte jeg den også på Chanko i går da jeg gikk en tur med han. Og jeg må bare si at det var egentlig utrolig deilig! Chanko fikk tusle i sin vante passgang akkurat i slikt tempo han ville, og så kunne han stoppe og markere akkurat der han selv ville.. For JA! Chanko er nå i "han-får-gjøre-som-han-vil alderen", og jeg tror han syns flexiline-livet er helt supert! ;) *knis
Forresten i forrige blogg glemte jeg jo å takke min snille, snille mamma som har gitt meg mange tusenlapper i forbindelse med dyrenenes sykebesøk! Tusen takk, verdens snilleste mamma!!:)) Og takk for lån av bil;)
Nå ser vi bare frem til at hele familien blir samlet igjen.Tror det vanker et griseøre på Myer i kveld og en pils på far.

1 kommentar: