Motto

Life begins at the end of your comfort zone

onsdag 19. april 2017

Dyrene gir så enormt mye!

For oss dyrevenner er dette ikke noe "hot news" akkurat. 
Det som forundrer meg i en verden hvor alle skal kunne leve i en sameksistens, er at det mest høyttenkende og mest intelligente vesenet på jord, MENNESKET, er et av de værst rovdyrene som finnes! De er ikke direkte primitive og angriper ikke for å spise byttet sitt, men de gjør det kun for å heve seg over andre, for å triumfere, for å kunne stå øverst på podiet og motta en stor applaus.  Jo forresten, akkurat det er nokså "primitivt". 


Jeg får ikke sagt det nok antall ganger, men jeg er lite stolt av måten enkelte utnytter sine stillinger og verv! Det værste er at disse menneskene, hvis de leser denne blogg, vil nok aldri forstå at det er dem jeg skriver om 😕

I all skittkasting og i all personforfølgelse og ærekrenkelser som begås i disse tider...ja, da er jeg glad jeg her mye annet som faktisk gir både energi og overskudd!
I hovedsak er det snakk om disse tre deilige skapningene:


 Disse gir meg:
-glede og latter
-luft (til å puste)
-tid til å tenke (og løse verdensproblemer)
-anledning til å nyte og lytte til naturen
-mosjon
-påfyll av positivitet = ENERGI
I tillegg er dem mine beste venner! De dømmer ikke uansett hvordan du er eller har det. De tar deg for den du er og elsker deg uavbrutt!

Vi mennesker har mye å lære av dyrene våre!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar